tiistai 16. elokuuta 2011
Rakas blogiseni... Seppeleen koristelua ja tilateosta
Tänään on tehty seppelettä, edelleen ja aina kaikki tuntuu olevan kesken, asioissa mennään eteenpäin höyryveturin tahtiin...Huomenna tilateos pitäisi olla kahvitaukoon menessä valmis..??? Pohjarunko vielä kesken..siksi jäänkin koululle sitä vielä hieman neulomaan..Mutta mikä kauheinta!! Kamera/videokamera hukassa...ethän kerro Henkalle, rakas blogiseni..pitäisi saada otettua kuviakin noista töistä..ja ylihuomenna lento Chekkeihin..vai miten se nyt kirjoitettiinkaan?? Jossain laukussa se on... pakkaukset odottaa kotona ja sitä ennen nälkäisenä, autontankkauksen kautta, 90 km ajomatkan jälkeen, pitäisi vielä jaksaa jotain tehdä..Ja salille tekisi mieli mennä rakkaan siipan kanssa, mutta, mikä vie pidemmän korren tänään, eilen vei nukkuminen..koko ilta tuli nukuttua, aamu viiteen asti.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti