Floristi kirjakaupassa...
Näin se menee elämä eteenpäin.. Kirjakaupan ovi aukesi kukkaistytölle, työpaikan muodossa <3 Naapurissa Marimekossa työskentelee myös toinen kukkaistyttö. Make`s me wonder? Nautin nyt ansaitusta vapaapäivästä 8 työpäivän jälkeen. Nuorin tyttäreni perusti eilen oman bloginsa ja itsekkin ajattelin perustaa oman blogin..hmm..Olin unohtanut että minullahan on jo sellainen tai tällainen!!
Kirjapiiri tänään AVA:lla 19.30...HUi! Ulkona on ihan järkyttävä tuuli puut heiluu melkein vaakatasossa.
Valmistuin sitten Floristiksi 12-2011- ja työskentelin kukkakaupassa 4 kk ja puutarhalla n. 3 kk- ihana paikka! Yritän tässä aina muistuttaa itseäni, että minun tulisi ylläpitää kädentaitojani ja opiskella kasvioppia lisää, toisaalta en halua ottaa mistään mitään paineita, välillä tuntuu että asioita tulee elämään sellaisella tietomäärällä, sellaisella action-ryöpyllä, että pitää puhaltaa oman pääkopan sisällä peli poikki ja vain olla.
Lastenkirja sarja on kyllä vielä kirjoittamatta.. Olisikohan tänään oikea aika aloittaa, noin 4-5 kirjaa on jo pääkopassa.. Ehkä tänään ON SE PÄIVÄ! Jotenkin näin Astrid Lingrenin 100v. juhlavuotena olisi hienoa aloittaa kirjoittaminen..
Sitten on jotenkin ihan hirvee himo opiskella lisää ruotsia ja englantia. Oooohh...stressi pukkas heti. NO asia kerrallaan, tänään tyttären B:n 8v. kanssa teatteriharkkoihin, voisin sillä aikaa kirjoittaa tai lukea kirjastossa =)
Joskos sen jälkeen menisi kampaajalle, värjäisi hiuksensa ja nuoremmalle tyttärelle pinkit dippaukset!! Haa olen oppinut jotain uutta..dippaukset !!! Haluaisin vain tehdä kaiken tuon ajattelematta rahaa..no toisaalta, koskakohan olen käynyt viimeksi kampaajalla??
2 vuotta sitten??!! Ja nyt on ihana koti-etu Vanhempi tytär toimii kampaajanani- ajatella koska vaan saan 5 eurolla ihanan kampauksen!!!! Vai saanko?? onkohan vastaus..emmä nyt jaksa??- Meidän Hilttonissa on ollut muuttoliikennettä, @ 7 floor, muutti tyttäreni D 19v. ja meille muutti Hamstedi Luukas! Ostin hänelle eilen karkille tuoksuvan kylpyhiekan!! BEST Evee <3 Lähdempäs tästä soittelemaan Hilttonimme 8 kerroksen Blingströmien ovikelloa, D:n ja minun sateenvarjot jäivät heidän autonsa hattuhyllylle..ja ulkona sataa ja sataa... Heissan!
UUsi työpaikkani!
www.kirjakassi.fi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti