Sitä on tullut tänään tehtyä, on muumit ja Sibelius ja Fatzerin sinistä unohtamatta...
Oikeastaan inhoan istua koneella; menee koko oikea puoli ihan jumiin.
Ja vielä pitäisi jaksaa tehdä tila-analyysi Rustiinan Kammarista ja huomenna aloittaa tilatyön teko koululla.
Torsataina lähdemme Minnan kanssa matkaan! Tsekin maahan ja Prahaan kukkakauppaan työharjoitteluun..
perhosia vatsassa.
Pakkaushommat on jo viikon ollut levällään olohuoneen lattiala... ja hiukset värjäämättä.
Kampaaja tyttäreni jätti värjäyksen kesken ja nyt minun pitäisi kaiken tämän keskellä loihtia hieno kahden värin värjäys.... Naapurin rouva on tänään vienyt meidän Inka-Mariaa Verlaan ja pyysi kahville kun hommat on tehty..kohta täytyy mennä =) Ihana vaan hetken istua- tekemättä mitään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti