tiistai 16. elokuuta 2011

Rakas blogiseni... Seppeleen koristelua ja tilateosta

Tänään on tehty seppelettä, edelleen ja aina kaikki tuntuu olevan kesken, asioissa mennään eteenpäin höyryveturin tahtiin...Huomenna tilateos pitäisi olla kahvitaukoon menessä valmis..??? Pohjarunko vielä kesken..siksi jäänkin koululle sitä vielä hieman neulomaan..Mutta mikä kauheinta!! Kamera/videokamera hukassa...ethän kerro Henkalle, rakas blogiseni..pitäisi saada otettua kuviakin noista töistä..ja ylihuomenna lento Chekkeihin..vai miten se nyt kirjoitettiinkaan?? Jossain laukussa se on... pakkaukset odottaa kotona ja sitä ennen nälkäisenä, autontankkauksen kautta, 90 km ajomatkan jälkeen, pitäisi vielä jaksaa jotain tehdä..Ja salille tekisi mieli mennä rakkaan siipan kanssa, mutta, mikä vie pidemmän korren tänään, eilen vei nukkuminen..koko ilta tuli nukuttua, aamu viiteen asti.

sunnuntai 14. elokuuta 2011

Floristry in Finland- Power Point ohjelmalla- 40 min esitelmä Tsekkeihin

Sitä on tullut tänään tehtyä, on muumit ja Sibelius ja Fatzerin sinistä unohtamatta...

Oikeastaan inhoan istua koneella;  menee koko oikea puoli ihan jumiin.
Ja vielä pitäisi jaksaa tehdä tila-analyysi Rustiinan Kammarista ja huomenna aloittaa tilatyön teko koululla.
Torsataina lähdemme Minnan kanssa matkaan! Tsekin maahan ja Prahaan kukkakauppaan työharjoitteluun..
perhosia vatsassa.
Pakkaushommat on jo viikon ollut levällään olohuoneen lattiala... ja hiukset värjäämättä.
Kampaaja tyttäreni jätti värjäyksen kesken ja nyt minun pitäisi kaiken tämän keskellä loihtia hieno kahden värin värjäys.... Naapurin rouva on tänään vienyt meidän Inka-Mariaa Verlaan ja pyysi kahville kun hommat on tehty..kohta täytyy mennä =) Ihana vaan hetken istua- tekemättä mitään!