tiistai 16. lokakuuta 2012
Vapaapäivä ja loin uuden sivun tähän blogiini; Floristi kirjakaupassa <3 Muuten olen ihan pihalla tästä ohjelmasta..miten vaihtaa taustakuvaa ym..?? Veljen poikani räppää JUST NYT!! TV 4:lla <3 Ihana Niko!!! Eilinen ilta oli hauska!!! Mieheni soitti rumpuja..biisivallinnat olivat : Humppa: sä jätkä oma kulta ja kulkurin valssi ja illan päätti BABY PRAISE!!( Sitä M kuunteli töissä aamulla, kuulokkeilla, vauva ylistystä, pehmeää <3 Voiteko kuvitella miten söpöä..Vauva ylistystä ja täydellisiä smördäreitä iltapalaksi by M <3 Voiko mies tuosta enää paremmaksi tulla??...Ja vastaus on: voi!! Ja tulee.... päiväpäivältä ihanampi hauskampi Mieheni M <3 !!! i love you, your so funny!! You make my life sooooooooo PERFECT and Joyfull!!!!!!!! Thank you Lord for perfect husb. for me <3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)